Virtual Assistant taken van Lindenborgh Assistenten

Zoals je weet is het runnen van een bedrijf een uitdagende taak die veel tijd en inspanning vergt. Gelukkig is er een oplossing beschikbaar om jou als ondernemer te ontzorgen: een Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten. Een VA is een professionele assistent die op afstand werkt. De VA van Lindenborgh Assistenten kan een breed scala aan taken uitvoeren die jou als ondernemer ontlast. Daardoor vermindert je werklast en verhoog je je productiviteit. Je kunt je focussen op je kerntaken.

In deze blogpost bespreek ik de top 5 van taken die een Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten kan overnemen. Ik beschrijf hoe een VA van Lindenborgh Assistenten jou helpt om je (werkzame) leven aanzienlijk makkelijker te maken. Met minder inspanning je omzet zien groeien!

Administratieve ondersteuning

Heb jij een hekel aan de administratie of kom je er gewoon niet aan toe? Ben je het zat om ’s avonds of in het weekend nog met je administratie aan de slag te moeten?

Als ondernemer heb je te maken met verschillende administratieve taken. Vaak zijn dit taken waar je niet voor gekozen hebt maar die je er gratis bij krijgt. Het hoort nou eenmaal bij het ondernemerschap maar kan een echte uitdaging zijn. Deze taken uitbesteden bespaart je veel stress en geeft rust. De VA van Lindenborgh Assistenten neemt (een deel van) de administratie graag van je over. Zodat jij meer tijd over houdt voor andere zaken.

Inkoopfacturen boeken in SnelStart

Een belangrijk onderdeel van elk bedrijf is het beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie. Het is van groot belang dat klanten tijdig betalen en dat leveranciers snel en efficiënt worden betaald. Echter, in drukke werkweken kan deze taak er weleens bij inschieten. Met als resultaat extra uren werk op de late avond of in het weekend. Bij Lindenborgh Assistenten staan we klaar om deze last van je schouders te nemen en je je vrije tijd terug te geven.

Agendabeheer

Is het beheren van een drukke agenda voor jou als ondernemer een hoofdpijn dossier? Dan is dit een taak die de Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten graag van je over neemt. Onze VA is goed in plannen, organiseren van afspraken en overzicht houden. De VA zorgt ervoor dat afspraken naadloos op elkaar aansluiten en houdt rekening met jouw wensen. Je kunt erop vertrouwen dat je agenda nauwkeurig wordt bijgehouden. Dit stelt jou in staat je te concentreren op andere belangrijke zaken.

E-mailbeheer

Heb jij een overvolle inbox en raak je daardoor het overzicht kwijt? De Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten neemt graag het beheer van je mailbox(en) van je over. De VA markeert belangrijke berichten, maakt gebruik van een duidelijke mappenstructuur en archiveert je e-mail. Het bijhouden en reageren op e-mails kan een tijdrovende taak zijn. Eenvoudige vragen beantwoordt de VA voor jou waardoor jij tijd bespaart en je klanten snel antwoord hebben. Door effectief mails af te handelen zullen jouw klanten eerder geneigd zijn offertes akkoord te geven en facturen sneller betalen!

E-mail bijhouden in Gmail

De Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten neemt jouw e-mailbeheer graag op een efficiënte manier van je over zodat jij je kunt richten op andere essentiële aspecten van het bedrijf.

Sociale media beheer

Is sociale media niet jouw ding, maar wel belangrijk voor je bedrijf? Heb je geen idee wat je nu weer moet posten en laat je het daarom maar zitten?

In dit digitale tijdperk is een sterke aanwezigheid op sociale media noodzakelijk voor veel bedrijven. Het is essentieel voor het opbouwen van een merk en het bereiken van een groter publiek. Het beheren van sociale media-accounts kan echter tijdrovend zijn. De Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten neemt dit werk graag uit jouw handen. De VA plaatst regelmatig content en onderhoudt interactie met jouw volgers. Daardoor heeft je bedrijf een consistente online aanwezigheid zonder dat jij afgeleid wordt van andere belangrijke bezigheden.

Website onderhoud

Wil je met je bedrijf graag online aanwezig zijn zonder de druk van dagelijkse websitebeheertaken? De Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten houdt je website graag voor je bij. Van het up-to-date houden van de inhoud tot het beheren van updates, de VA zorgt ervoor dat je website altijd soepel draait. Dit betekent meer tijd voor jou om je te concentreren op groei en klantrelaties, zonder je zorgen te maken over je website.

Plugins updaten in een webshop van WordPress

Sleutel tot succes

Dit zijn een aantal voorbeelden van taken die een Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten kan overnemen. Klinkt het overlaten van taken zoals administratie, agendabeheer, e-mailbeheer, sociale media en website-onderhoud als een kostenpost? Het is eigenlijk een slimme zet die je enorm veel stress bespaart en kostbare tijd teruggeeft. Stel je eens voor wat je allemaal kunt bereiken met die extra tijd, zoals het aantrekken van nieuwe klanten! Jij richt je volledig op wat er echt toe doet: de groei van je bedrijf en een hogere omzet.

Het inschakelen van een Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten is de sleutel tot het verlichten van je werklast en het ontgrendelen van je volledige potentieel als ondernemer.

Hopelijk tot snel!

Jouw Virtual Assistant,

Linda Bults

Eigenaar Lindenborgh Assistenten

Foto van Virtual Assistant Linda van Lindenborgh