Leer Lindenborgh beter kennen

Foto van Virtual Assistant Linda van Lindenborgh Assistenten

Als zelfstandig ondernemer weet ik hoe overweldigend het kan zijn om je bezig te houden met dagelijks terugkerende taken zoals de administratie, e-mail en marketing.

Je bent druk met je klanten terwijl je ook nog tijd wilt besteden om je bedrijf te laten groeien. Maar waar haal je die tijd vandaan?

Lindenborgh Assistenten is speciaal ingericht om jou daarbij te helpen.

Wie ben ik?

Mijn naam is Linda Bults en ik ben de eigenaar van Lindenborgh Assistenten. Ik ben 43 jaar en woon met veel plezier met mijn partner en onze twee honden in Emmen.

Een paar jaar geleden ben ik, per toeval, aan de slag gegaan als Virtual Assistent. Mijn partner heeft een bloeiend bedrijf en hij kwam, door zijn overvolle agenda, amper toe aan zijn administratie. Hij begon steeds verder achter te lopen en verloor het overzicht. Je kunt je voorstellen dat het veel stress gaf en het daardoor thuis ook niet gezelliger werd. Met mijn reeds opgedane administratieve ervaring besloot ik in te grijpen en te helpen.

Ik ontdekte dat ik het leuk vond om orde te scheppen in de administratieve chaos. Mijn partner was heel dankbaar. Hij kon eindelijk weer ademen omdat zijn financiën inzichtelijk werden. Stress maakte plaats voor gemoedsrust, en hij kon zijn energie weer steken in het laten groeien van zijn bedrijf. 

Vandaag de dag werk ik nog steeds als VA voor het bedrijf van mijn partner. Het geeft me enorm veel voldoening om een rol te spelen in het succes van mijn zijn onderneming. Misschien was het geen toeval maar moest ik er op deze manier achter komen dat het mijn roeping is om ondernemers te ondersteunen.

In mijn vrije tijd pak ik graag een terrasje of ga ik wandelen met onze honden. Ik vind tuinieren leuk en ik houd van koken en bakken. Ook puzzel ik graag (Wasgij is mijn favoriet) en vind ik fotograferen leuk, al kom ik daar weinig aan toe.

Wat bied Lindenborgh Assistenten aan?

Elk bedrijf is uniek. Daarom biedt Lindenborgh Assistenten diensten die zijn afgestemd op jouw specifieke behoeften. Of je nu op zoek bent naar hulp bij administratieve taken, agenda-beheer, klantenservice, sociale media-beheer of iets anders, onze VA’s hebben de vaardigheden en toewijding om het voor jou gedaan te krijgen. De Virtual Assistent is er om jou te ondersteunen zodat jij tijd overhoud voor je bedrijf, je gezin of jezelf.

Kijk voor meer informatie op onze diensten pagina.

Waarom kiezen voor Lindenborgh Assistenten?

Gepassioneerd & ervaren: Bij Lindenborgh Assistenten werken gepassioneerde en gemotiveerde Virtual Assistants met een bewezen staat van dienst. Met onze ervaring in administratieve ondersteuning brengen wij expertise naar jouw bedrijf.

Professioneel & betrouwbaar: De Virtual Assistenten zijn toegewijd en leveren diensten van hoge kwaliteit met een nadruk op integriteit en het waarborgen van vertrouwelijkheid.

Tijdsbesparing: Door Lindenborgh Assistenten in te schakelen houd jij kostbare tijd over om te besteden aan groei en ontwikkeling van je bedrijf.

Flexibel & efficiënt: Alle VA’s passen zich aan jouw schema en behoeften aan, of dat nu eenmalig of op regelmatige basis is.

Kosteneffectief: Het inhuren van een Virtual Assistant van Lindenborgh Assistenten is veel kostenefficiënter dan het in vaste dienst nemen van een medewerker.

Waar werken we bij Lindenborgh Assistenten mee als VA?

Wij hebben ervaring met het werken met WordPress, Woocommerce, Mailchimp, Mollie, Canva, ChatGPT, Office 365, Zoom, Teams, Trello, Asana, e-Boekhouden, SnelStart en Meta Business Suite, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Tiktok.

Meer weten?

Ben je nieuwsgierig hoe Lindenborgh Assistenten jouw bedrijf kan helpen groeien? Als eigenaar kom ik graag met je in gesprek om te kijken hoe wij jou persoonlijk gaan ondersteunen. Voel je vrij om vandaag nog contact op te nemen.